Monday, 12 December 2011

Hal Hati.

Assalamualalaikum :)

Hal-hal hati tak siapa yang faham. Bila masa dia nak berdegup kencang, bila masa dia nak menangis.
Saya sangat berharap dapat kawal hati dan perasaan sendiri, so that tak terlalu jelas bila bertemu ;(
Wahai hati, tolong jangan berdegup kencang sesuka hatimu. Malulah saya pabila degupan kencangmu membuatkan muka turut sama merah dan lidah terkaku di situ. sangat tak cool! awkward! T.T

9 comments:

Noraim said...

pewitt. ade apa2 ke? hihi.

Yayan. said...

heeeeeeeee ^^

Ujie said...

huh..kes berat ni!
lepas tu tersenyum meleret..happy sorang2..hahaa

Yayan. said...

haha taw taw aje akak :D

sekamar rindu said...

salam..

hati2 menjaga hati..:)

Syafiq Ahadin said...

TEEHEE!!!

memang minat sangat kat dia. sebab selalu kalau boring dan kecewa(ceh), mesti tengok video dia. euww! macam gay!!!

haha!!!!

Syafiq Ahadin said...

hahak3! ryan abang spupu saya. #okbai

Cho Bi Haha! said...

cehcehceh wahwahwah~ oh izyan 5alidah ku sayang~ siapakah? x bgtau pon pon pon pon. teehee!

Picoz Shupalula. said...

mengadu lah pada Yang Maha Esa :)