Thursday, 8 December 2011

Bahana Kpop.

Assalamualaikum :)


Hanya sebab kenyataan macam kat atas ni, ada sorang blogger yang dapat 1680 komen yang rata-ratanya semua kutuk dan maki adik ni.

Saya tak sokong mana-mana. mahupun yang membuat entry dan jugak yang mengomen. Memang blogger tu salah tapi yang mengomen dekat bawah tu pun takde betulnya. mengutuk dan memaki hamun guna bahasa yang tak enak langsung untuk didengar.

Apa yang kita tulis melambangkan keperibadian kita. Bahasa menunjukkan bangsa tahu. Saya hanya mampu menggelengkan kepala bila ada komen dimulakan dengan carutan dan makian tapi diakhiri dengan firman Allah dan hadis Nabi. Terkeliru seketika bila baca komen sebegitu. Seakan-akan melihat orang yang mempunyai multiple personality disorder.

Hanya sebab Kpop, orang bergaduh. HAHA macam-macam laa orang sekarang ni.

Dan saya pun minat Kpop jugak. chill je bila orang kutuk. :)

Jangan tengok lame2. cair nanti. haha


Nak pergi makan-makan lepas ni, ade potluck kelas. yuhuuu~ ^^

5 comments:

Ujie said...

yelah..yang minat kpop ni remaja. masih muda & tak matang. gitu la jadinya.

akak dah 30-an..mmg tak tau apa psl kpop. stkt tau korean pop je! hahaa..

Schaza said...

ape yg diorg benci sngt kpop ek..
hehehe...bkn nak sk campr hnye nak beri pndpt...
biar lah lau org 2 mnt sesuatu kita x le hlng kn..:)

Noraim said...

sy minat gitu2 je. hihi.

Ray ban Malaysia said...

Setiap org mempunyai minat masing2..

Picoz Shupalula. said...

Taksub sgt le tuu