Sunday 16 December 2012

Read and Becoming A Doctor.

Assalamualaikum and hola! :D

Exam hanya tinggal sehari lebih je lagi. The day after tomorrow at 9 o'clock. Haa tak habis baca lagi. To be honest parasitology and microbiology are just not my thing :( Haa mengadu dekat mak tadi, kakteh tak suka subjek ni. Mak cakap, nak buat macam mana kena baca jugak la. And I said to myself, hmm kate nak jadi doktor haa amik kau.

Heh -.-'

Sometimes, saya wonder kenapa saya in the first place nak jadi doktor? Takde siapa pernah paksa, mak ayah pun tak pernah suruh saya jadi doktor. Dari kecik lagi saya terus pasang impian nak jadi doktor. kenapa eh?

Haha tanya korang pulak en. Tapi yang peliknya, saya macam set my mind yang saya mesti jadi doktor dari kecik lagi. kan time sekolah dulu ada kena isi cita cita dalam borang apa ntah, tapi ada tiga tempat kena isi. Cita cita yang lagi dua mesti selalu berubah-ubah tapi, satu tempat mesti reserved untuk doktor, setiap tahun.  And that's how saya confident yang cita cita saya nak jadi doktor sejak darjah satu lagi heh

Korang tulis ape eh dalam borang tu? Saya rasa pekerjaan paling femes adalah guru. waktu tu semua orang macam tak tahu sangat engineer akauntan bagai.

Okay tu je. saje gedik gedik nak habiskan masa :P
Thank you sudi baca ^^

No comments: