Tuesday 18 December 2012

Bad Day

Assalamualaikum :/

Hari ni tak berapa baik untuk saya.
Quiz untuk subjek parasitology & microbe tibe tibe tade so kitorang hanya exam tropical med je, hanya 19 soalan for satu jam.

Sebagai seorang representative group saya yang harus menjalanlan tanggungjawab yang diberi, saya pun call coordinator untuk dua dua subjek tu and dia cakap dia taktahu the exam sepatutnya today. Heh, what is this joke? So kitorang kena postpone hari khamis ni.
Kelakar la pengurusan dia ni, how come boleh macam ni? Padahal before this diorang bagitahu exam untuk dua subjek tu sekali dengan trop med punya exam -.-

Balik nak masuk rumah pulak baru saya perasan saya tak bawak kunci, ingatkan ada dalam beg tadi T.T so saya kena tunggu laila housemate saya balik dari exam. Housemates yang lain semua da pergi carrefour.

I was bored, nak tunggu laila balik ingat nak pergi makan nasi ayam kacang dekat restoran indonesia dekat dengan rumah, restoran tutup pulak bukak pukul.

Saya malas nak berjalan ke rumah orang lain, semua orang mesti ada hal masing masing, yelaa baru habis exam kann. So saya decide nak tunggu je laila balik kat depan pintu rumah, internet kan ada. Boleh mengadu nasib dekat blog.

Masa saya tengah jalan dari restoran tadi sambil mengenang nasib diri saya nampak pakcik dalam gambar tu, dia pakai sebelah kasut sebelah lagi pakai beg plastik je. Dia takde duit ke nak beli kasut baru. Mesti sakit kaki dia melecet dan saya di sini complain benda benda kecik kat blog.

Insaf ;(

1 comment:

Ujie Othman said...

Siannya..akak ni kasut rosak sikit dah takmo guna. Dia kasut pun takde..