Saturday 22 October 2011

Huh? Annoyed.

Assalamualaikum and hello :)

Disebabkan bosan dan tak boleh study, jadi saya blogwalking. Even tak tinggalkan jejak, saya suka baca blog-blog orang yang bermacam ragam. Tapi.. sepanjang berjalan-jalan tuu ada beberapa jenis blog yang membuatkan saya terlopong dan menggaru-garu kepala mencari di mana relevannnya entry mereka.

Hehe banyak cakap pulak kan, padahal baru je berblogging. masih berhingus lagi orang kata. Tapi saya nak jugak tulis pasal ragam-ragam yang membuatkan saya bereaksi begini, "pffftt!"

SATU.

Penulis yang menggunakan bahasa eww (baca : bahasa gedik)

Contohnya macam :
"kitew tark sukew la kamoo buad tulisan banyark eww eww macam teww. tark rewti taw kitew nak baceww."
Ahh serius tension nak baca. Kalau tulis elok-elok kan bagus je senang orang nak baca.

DUA.


Saya sangat tak faham bila ada yang menempek gambar di blog yang mana jelas terpampang perlakuan sumbang (baca : perpeluk-pelukan bak laki bini) tapi description gambar yang diberi "Alhamdulillah, I dah berbaik dengan baby I. Syukur sangat Tuhan bukakan hati I nak terima dia balik"

Gambar maksiat tapi description alim. Huh? =.='

Kalau korang faham apa relevannya di sebalik perlakuan mereka, tolonglaa bagitahu saya untuk saya memahami agar tidak annoyed lagi dengan mereka-mereka yang berkelakuan seperti di atas.

Okeyh, tu je. Take care everyone :)

No comments: