Sunday 27 January 2013

Travelogue Italy : DAY 4, Milan Part II

Assalamualaikum and hello :)

Hehe winter break dah bermula kembali. Seronoknyaa tengok orang jalan jalan, semua kawan kawan pakat upload gambar dekat FB, instagram, blog.. ada yang ke Germany, Czech, UK, Ireland semuanya bertebaran di bumi Allah. Since budget saya tak berapa nak cukup tahun ni, so tak ke mana mana la saya. Lepas intial plan nak buat LASIK tapi tak jadi so... haha saya ke Cairo je la cuti kali ni. Ada program usrah, eeee tak sabar!

Tiba tiba saya teringat travelogue yang saya buat tahun lepas. haha travelogue italy saya. Hew hew, berhenti dekat Milan pastu dah tak sambung sambung dahh. So saya terfikir nak sambung, but malangnya lots of details yang saya dah lupaa :(

So I am going to put pictures and maybe something here and there yang saya ingat.

Selepas shopping di Quadrilatero d'Oro dan Galleria Vittoria Emanuele II kitorang pun amik metro untuk bergerak ke San Siro Stadium, stadium AC Milan I think. Well, the details here memang saya tak ingat huhu bacause I know nothing about bola sepak. So, off to photo galore.



Since metro station agak jauh dengan San Siro Stadium, kitorang kena jalan sedikit untuk ke stadium sambil tanya tanya orang. 


Selepas penat jalan jalan akhirnya sampai jugak. Jadinya after that kami pun ambik tour yang berharga emm 13 euro kot saya rasa. 







Saya tak tahu apa apa pasal bola, so masuk sini just snap snap snap.. Datang sini sebab ada one of us yang teringin nak datang je hehee


So now kita akan pergi ke bilik persalinan team AC Milan..





Inilah tempatnya di mana pemain pemain merehatrehatkan diri mereka.



So this is the stadium. Hee maybe because tade match time kitorang datang that's why the stadium looks a little bit boring. Tapi I guess boring untuk saya je kot, since saya memang tak tahu apa apa pasal bola. 

Ok, tu je kot. I'll write again about Verona, Venice and Rome. 

*haha sorry la, tapi I really have no idea what to write pasal bola -.-*

1 comment:

Anonymous said...

bestnyeeeeeeee pergi tempatorang. bila lah kita boleh dapat ni. :/