Wednesday 30 November 2011

Lecture Histo Semalam.

Assalamualaikum and hello :)

I love the new module, because it somehow make me work harder. mana taknya, dengan schedule exam yang sedikit membunuh kalau tak study awal. eh.. bukan sedikit, malah boleh membunuh terus tanpa belas kasihan.

But, there's 18 Histology lectures in this module. paling banyak. more than anat mahupun physio. dah laa aku tak berapa serasi dengan histo. Sama macam awkwardnya aku dengan sejarah time sekolah dulu. T.T


Semalam lecturer ajar Histo pakai lukis-lukis dekat whiteboard, and dia main sebut je semua jenis layer Ovarian follicles. Memang fail laa aku nak mengeja utk salin apa yg dia cakap. Ntah pape je bila tengok notes, instead of theca folliculi, i wrote tica cyca folliculi. Tak boleh nak tangkap ape yang cikgu cakap. =.='

Liquor folliculi disebabkan tak jelas dengar aku tulis, lic... folliculi. Tulis suku kata yang awal je dengan harapan nak check kemudiannya. 

Moral of the story : lain kali study dulu sebelum lectutre dan selepasnya.

Tajuk sedikit noob sebab tataw nak tulis ape. HAHA.

3 comments:

humaira said...

scootish fold cat..... meowww... soo cuteeeeeeeeeeeee....:)


jom rajin2kan diri study before and after lec.....ngee~


^^

miss asilah said...

yan, duduk barisan depan macam aku ngan ibah haha

Izyan Khalidah said...

jomm zana jomm!
silah dah habis depan dah kitorang duduk. kena duduk sebelah prof pulak laa lepas ni ;p