Saturday 29 January 2011

Tolong.

Assalamualaikum kawan2.

mesti ramai yang dah tahu kan pasal ape yang jadi kat egypt sekarang. rusuhan anti-kerajaan nak menggulingkan presiden mesir sekarang. nantilah aku update pasal ni.

entry ni just nak mintak tolong,

tolong doakan kawan2 aku dekat mesir. makin huru hara sekarang. doakan semua selamat ye. mudah mudahan dengan doa kawan2 urusan kami semua di mesir dipermudahkan. amin
insyaAllah :)

tadi ade dengar rumours cakap kalau rusuhan ni teruk sangat, maybe semua student malaysia kena hantar balik. tak nak! kalau balik kena sambung belajar kat malaysia, dan maybe kena ulang balik 1st year. ohh ok ak tak sanggup nak mengulang first year as medical student. cukup! penat! tak nak membazir satu tahun ;(

hmm..

Currently, aku dekat Bahrain. transit 6 jam sebelum flight ke Kuala Lumpur.
Memang excited nak balik malaysia tapi rase risau tu macam mengatasi semua. T.T
ramai kawan2 yang plan nak bercuti negara2 lain winter break ni tapi nak turun airport dekat cairo pun susah sangat. bahaya.
Alhamdulillah aku lepas keluar egypt without much problem tapi still aku risau dengan yang lain.

Ya Allah, kau permudahkanlah urusan mereka ya Allah.

nanti sampai Malaysia aku update pasal rusuhan dekat Egypt insyaAllah.

oh lupe nak kasitahu, kitorang tengah winter break sekarang. dua minggu. exam dah habis.
dan aku decide winter break kali ni nak balik malaysia :D

ok till then assalamualaikum.

3 comments:

иιиα χ нαкυ said...

have a safe journey yan~ xD
*prayhard* >.<

miss sadiq! said...

ishh takot nyer wei.. kecian ar students mysia kat sane.. harap2 sume nyer ok yer.. insyaallah.

p/s: selamat pulang ke tanah air! :)

Izyan Khalidah said...

thank you nina n sadiq ^^