Friday 1 March 2013

Work Hard?

Assalamualaikum :)

Result untuk exam end of rounds baru je keluar. Saya gembira dan well, terima je result tu as it is. To be honest, saya rasa it is quite good.

Tapi, a lot of people who are better than me, complained that their result are not good enough.

"Result aku teruk la.." dan bila saya tanya how much? keputusan diorang adalah secara terang lagi bersuluh better, wayyy better than mine.

So, this makes me feel, what is wrong with me? kenapa I take it as it is?

I told this to a group of people that I trust which is my usrah. Some says that I am cool enough not to let it bothers me, tapi apa yang Kak Aain, my kakak usrah cakap is the one yang affects me most.

Kak Aain cakap mungkin, saya tak work hard enough so my expectation is not so high of myself. Maybe I should reflect tentang banyak mana usaha saya sebelum ni, *sigh* saya rasa kenapa apa yang Kak Aain cakap tu membuatkan saya terasa sangat adalah sebab everything yang dia cakap betul.

I don't work hard enough like other people T.T

Haih -.- exam is another 2 hari.. 

No comments: