Friday 5 June 2015

Semester Satu 6th Yr

Assalamualaikum wbt :)

Antara azam tahun baru saya yang masih tak kesampaian adalah nak menulis dengan lebih kerap. 

Bukan untuk siapa-siapa, tapi untuk diri sendiri.

Seronok tau bila baca buku catatan matluthfi, rasa macam banyak sangat pengalaman atau peristiwa menarik yang dia ada.

Well, kita semua pun banyak je kisah menarik masing masing tapi kita tend to lupa bila tak catat.

Intro blogpost saya selalu macam tiada kaitan dengan isi sebenar, jauh sangat tersasar tapi takpelah kan.

Alhamdulillah, semester satu Tahun 6 sudah pun berakhir. Hari ni merupakan hari terakhir cuti semester, esok dah akan mula kembali kelas. round surgery.

Lega sangat dah habis final exam Internal Med hari tu. 
Personally, semester lepas adalah antara semester paling susah bagi saya. Subjek yang banyak sangat, ditambah dengan semangat yang makin pudar at the end tu membuatkan saya hampir putus asa time exam tu. Nauzubillah!

Hanya tinggal lagi 6 bulan je medical school. Then InsyaAllah saya akan graduate and become a REAL doctor. Masih belum boleh percaya sepenuhnya. Masih teragak-agak, rasa macam banyak sangat ilmu yang tak cukup lagi untuk melangkah ke fasa perkerjaan.

Emm.

Ini gambar classmates sem satu. Doakan kami semua berjaya graduate dengan jayanya dan pulang untuk berbakti kepada negara.

Lagi 6 bulan je. Fighting!



No comments: