Saturday 4 June 2011

Belog Belog & Father and Son.


Assalamualaikum :)

Style aku berblog ; aku suka jalan-jalan dekat blog2 orang, follow blog yang best2, dan kongsi semua blog yang aku selalu baca.
jadinya di sini aku nak kasitahu/promote, mungkin ada yang dah perasan dekat bahagian atas blog ni ada tab yang bertajuk list belog belog.
klik kat situ nanti adelah senarai blog2 yang cool. :)


So tadi, aku cuba kemaskini balik list blogs yang ada dekat situ.
try bukak blog-blog yang terletak kat bahgian bawah dalam senarai blog ni, maksudnya yang dah lame tak update.

didapati ada banyak blog yang tak boleh nak dibuka. sedih T.T.
mungkin sama ada owner dah padam blog, tukar link blog dan mungkin jugak diorang buat private.

Jadinya, nak pesan kat sini sape2 yang nak tukar link jangan lupe kasitaw aku eh.
aku takdelah baca blog hari2. kalau kena time malas2 tu sampai dua tiga minggu tak buka blogger. kadang2 terlepas post2 korang mungkin pasal
ada yang announce nak tukar link.
ada nak bagi private pastu minta emel sape yang nak baca.
terlepas update korang pasal tu, sedar2 dah tak boleh bukak blog. T.T
kalau sape2 yang buat private, kalau sudi jemputlah aku baca eh. ikhh307@gmail.com.
ceh, tak malu gile. =.='

takdelah. aku suka baca dan jalan-jalan dekat blog orang. especially blog kawan2 dan orang yang aku kenal.
selalunya, aku just baca as silent reader je. tak komen ape2 pun. hehee :D

lepas tu kan, kalau korang tengok list blogs tu, then tibe2 takde pun korang punye blog, kasitaw eh sebab kadang2 terlepas. then sape yang tak suka aku kongsi blog diorang pun bagitaw eh, nanti aku remove. no hal punya. :)

****************************

hee then ni nak kongsi satu blog yang bermanfaat untuk dibaca semua especially bakal2 doktor.


Kat sini ada soal jawab hukum halal haram dan adab2 dalam perubatan mengikut pandangan islam. ^^

***************************
Father and Son. Ronan Keating (feat Yusof Islam)


Lagu ni TK yang suruh aku dengar semalam. Nice!
The song have deep meaning.
The lyrics are from the perspective of both the father and the son.
The son who wants to go away and achieve his dream.
And the father who is trying to advise his son.

Son,
"How can I try to explain, when I do he turns away again
It's always been the same, same old story
From the moment I could talk I was ordered to listen
Now there's a way and I know that I have to go away
I know I have to go"

Father,
"I was once like like you are now
and I know that it's not easy
To be calm when you found something is going on
But take your time, think a lot
Think of everything you've got
For you will still be here tomorrow but your dreams may not"

No comments: