Friday 15 November 2013

Teringat.

Assalamualaikum.

Lama sudah tak singgah kat sini. I've been trying to write about this for a long time. Tapi kekuatan tu tak pernah ada, atau mungkin I am the one yang refuse to remember that moment. That moment when ayah left us forever.

20 Oktober 2013, pada jam 4.14 ayah kembali kepada Allah. He had Ischemic Heart Disease.

Saya tak boleh tulis lagi panjang, everytime teringatkan ayah, air mata laju je mengalir. Bukannya tak redha dengan pemergian ayah, tapi saya rindu dia sangat.

I have exam this monday, and it's on Cardiology, and I have to revise all the symptoms and signs yang ada dekat ayah masa hayat dia and that made me miss him more.

Please doakan arwah ayah saya moga tenang is sana, dan insyaAllah moga saya, abang, kakak2 dan adik saya menjadi anak yang soleh dan solehah untuknya.

Amin ya Rabb

No comments: