Wednesday 12 May 2010

..::KawanPerempuanSayaDi513::..


A: Kau rasa kita kawan sampai bila?
B: Sampai mati mungkin.

A: Kenapa kau cakap macam tu?

B: Sebab aku sayang kau.

A: Kau rasa jarak masa kita berkawan berapa lama lagi?

B: Lima minit lagi.


Si A terdiam lalu bertanya lagi.


A: Apa yang kau cakap ni. Lima minit lagi? Kata sampai mati.

Lalu si B hanya tersenyum. Selepas lima minit, si A melintas hampir2 dilanggar kereta tapi diselamatkan oleh si B. Benar kata orang2 tua, bila hayat hampir tamat, kita dapat rasakannya.
Lalu si B berkata.


B: Aku tepati janji aku. Kita berkawan sampai aku mati.


Lalu si B tersenyum gembira. Akhirnya si B menghembuskan nafas terakhirnya di pangkuan si A. si A hanya mampu menangis
Hargai kawan2 yang kamu sayang. mereka takkan kekal selamanya di sisi kita.

credits to; Mr Google.
Tiba2 lewat malam semalam, handphone aku bunyi.
Tanda ada mesej masuk.
Aku pun tengok.
Sender: Sheda.
Aku pon baca.
Mesej di atas tertera.
Dan tiba2, aku rasa sebak.
Touching.
Thank you sheda. :)

*Aku pon tak tahu kenapa aku tacing sangat
mungkin, aku rindu kalian*
..::Sheda::..


..::513::..
*aku nak letak lagi banyak gambar tapi laptop aku rosak dulu so gambar2 dalam laptop hilang dan cdnya ada di Malaysia. Ni je yang ade

Serius.. Tiba2 aku jadi rindu dekat kelas 13 dulu.
Sheda,
mafianya, nampak ganas tapi bab novel ngan korea dia nombor 1. Adik nakal nombor 1 dalam kelas ni.

Timah,
blurnya, gaya tangkap gambar die yang aku ingat sampai sekarang.

Phatyn,
molenya, kepelikannya memang tak dapat dinafikan.

Janna,nampak gaya macam anak bongsu tapi kenyataannya berderet lagi adik2 kat bawah.Paeh,
paeh nangeh. manja seyh. biasalah akak cun kan.

Eza,
mula2 aku jumpa dalam hati, "wahh ayu gila budak ni. comel plak tu." Tak lama lepas tu, terus hilang tanggapan tersebut. dialah sasterawati 513 ni.

Shakirah.
Ustazah. Motor. Rock seyh tapi dengar2 sekarang dah makin ayu.

Ria,
dabu, bunga, cacing. The best three words to describe her.

Mashitah,
bukan calang2 orang nih. pemidato. dulu aku yang start panggil budak kecik ni over sekali sekarang.. terbalik pulak jadinya.

Su,
kroni2 dia; katak dan obor2.

Ita,
gayanya yang tersendiri. tak de sape boleh tiru.

Haha apa2 pon aku serius rindu korang. tacing tak? tacing tak? Mungkin ada antara kalian yang geram dengan kenyataan di atas dan aku tahu apa yang korang nak cakap. Tapi kali ni jawapan aku memang aku ada buat tapi nak buat macam mana ini adalah salah satu tanda yang korang sentiasa ada dalam hati aku taw. haha :D

serius weyh, ak tak taw kenapa malam ni tiba2 je aku tergerak hati nak tulis ni. dah pukul 2 pagi lebih ni weyh. rekod tuh. dan kejadian kat surau aku dengan sheda tak berulang pon. :D:D

whatever it is, may our friendship lasts forever. Sayang korang. :)

1 comment:

fArhAnA said...

doakan la mereka. moga2 hubungan kita semua insyaAllah sampai ke akhir hayat kita..