Tuesday 25 May 2010

Hati2MesejBerantai.

Sebenarnya isu ni agak lama laa tapi sampai sekarang pun saya still lagi dapat mesej2 macam ni. Tak kira dekat Facebook, YM or emel. mesej yang bagi amaran kalau kita tak forwardkan nanti akan dapat bala, bencana dan sebagainya. Dan kononnya ada syeikh penjaga makam Baginda Rasulullah yang sampaikan mesej ni. Mesti ada yang tak nak fowardkan sebenarnya tapi sebab rasa serba salah forwardkan jugak. Ok, ni ada link mengenai hukum mempercayai mesej atau surat berantai ni. Hati2 sebab boleh bawa hukum syirik. Nauzubillah.
Klik Sini.
Credits to: Hawa from FB
So hati2 la ye kalau dapat mesej2 macam ni tak kira laa apa jua keadaan yang dikhabarkan dalam mesej tersebut.

Hari tu dah dapat result exam sem 1, Alhamdulillah result ok. Cukup untuk membuatkan mak ayah happy dan juga membolehkan impian aku balik Malaysia summer nanti menjadi kenyataan. Yeayy.
Hehe~ tiket flight dah confirm. kali ni betol2 punye sebab dah di print. :D InsyaAllah 19 Julai 2010 bertolak dari Cairo n sampai Malaysia 20 Julai 2010. Sehari kot amik masa nak balik Malaysia. Ni semua sebab transit kat Qatar 9 jam. Nak buat ape lama2 kat airport tuh. haihh T.T


Huhu InsyaAllah Sabtu ni exam lagi. Exam end of Module 5, Musculoskeletal System. Doakan ehh saya dan kawan2. Moga sem ni lagi ramai yang Mumtaz termasuklah saya. Amin InsyaAllah. ^_^

1 comment:

IzyanKhalidah said...

bru perasan, entry di atas macam senget..sekejap saya sekejap aku..haha biarlah..malas da nak edit. =_=