Tuesday 10 May 2011

Playlist.

Assalamualaikum and hello all :)

Just a short entry nak promote.

Baru je berjinak jinak nak masukkan playlist dalam blog ni so feel free untuk dengar. kalau siapa2 rasa bising boleh tekan button pause tu, no problem :)

There are 3 songs. all instrumental.

  1. Sad words of leaving from Cain and Abel Drama (violin version)
  2. From Drama I am Sorry I Love You
  3. It Has To be You by Yesung.
Pardon me if the first song is overly ermm sad? hee taktahu apa term yang sesuai. apepun aku suke mellow music macam ni. best!

All the songs are OSTs from Korean Drama.

I loveeee melodrama that's why I am Sorry I Love You has been my most favorite drama of all time. hee bawah ni ada clips from those drama.



This one from Cain and Abel. The story based on Nabi Adam and Hawa sons. Dendam dan cemburu dua beradik.



Ini pulak drama I am Sorry I Love You. the first Korean drama yang aku tengok :)
It is about a man who wants to seek revenge from his mother for abandoning him and his sister. but he unexpectedly fall in love with a girl. best oo. sedih! sob3 ;(

Dua2 drama kat atas ni lakonan So Ji Sub taw. and both dramas ada plot So Ji Sub kena tembak kat kepala. adoi! hee So Ji Sub ni suke amik watak yang sedih2, malang2. hee muka dia pun muka sedih da aku tengok. tapi2 apepun, he is my favorite. tehee :D

So Ji Sub ^^



Ok last sekali from drama Cinderella Stepsister. ermm no comment sebab tak tengok lagi tapi Ost dia best.

ohh ok tu je. tadi kate short entry kan. dah lebih2 pulak. ;p

updated ; dah buang balik. haha first sebab rasa cam bising je then ade blogger cakap yang lagu2 kat blog kasi lambat je so bye bye mixpod ;p

No comments: